Zapraszamy serdecznie na Drzwi Otwarte LO IV 6 kwietnia br. w godzinach 9.00 - 13.00.
Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

DICTO-CHALLENGE - TRZECIA EDYCJA

DICTO-CHALLENGE - TRZECIA EDYCJA

 

Serdecznie zapraszamy uczniów klas VII i VIII szkół podstawowych do wzięcia udziału w trzeciej edycji konkursu ortograficznego DICTO-CHALLENGE, organizowanego przy współpracy z Instytutem Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz wydawnictwem Macmillan, które objęło go swoim patronatem.  

 

Miło nam również poinformować, że konkurs został zamieszczony w Wykazie zawodów wiedzy, artystycznych lub sportowych organizowanych przez Dolnośląskiego Kuratora Oświaty lub inne podmioty działające na terenie szkoły, które mogą być wymienione na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej w roku szkolnym 2022/2023 a opiekę merytoryczną sprawuje nad nim Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli.

 

Konkurs, podobnie jak w roku ubiegłym, będzie miał dwa etapy: etap szkolny – przeprowadzony 14.03.2023 r. w szkołach macierzystych i etap finałowy, który odbędzie się w dniu 26.04.2023 r. w Liceum Ogólnokształcącym nr IV we Wrocławiu.

 

Na zwycięzców konkursu – młodych mistrzów angielskiej ortografii czekają atrakcyjne nagrody!

 

Szczegółowe informacje o konkursie znajdują się w regulaminie DICTO-CHALLENGE. W razie pytań lub wątpliwości prosimy pisać na adres dictochallenge@lo4.wroc.pl

 

 

Serdecznie zachęcamy do udziału.

Nauczyciele języka angielskiego

z Liceum Ogólnokształcącego nr IV

 

 

Data dodania: 2023-03-01 08:43:51
Data edycji: 2023-03-14 10:07:08
Ilość wyświetleń: 1582

E-CZYTELNIA

INTEGRO (katalog on-line)
Zobacz

KOMUNIKATY

- dostępna jest archiwalna strona szkoły (zakładka SZKOŁA)
Zobacz

Kalendarz

Klasy

Przejdź na stronę swojej klasy zobacz najnowsze wpisy i bądź na bieżąco!
Zobacz
Bądź z nami
aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej