To nie tylko jeden ze sposobów uatrakcyjniania zdalnych lekcji, ale przede wszystkim inspiracja do twórczego czytania i interpretowania trudnych utworów literackich. To także pomoc dydaktyczna tworzona przez uczniów dla swoich koleżanek i kolegów.
Uczniowskie obrazkowe interpretacje liryków, scen w dramatach czy tekstach epickich, uporządkowane przez nauczyciela i wpisane w prezentację multimedialną, stanowią bowiem materiał do dyskusji w grupie, kontekst do analizy danego utworu podczas lekcji, pod kierunkiem polonisty.
Tu, na stronie szkoły, zapraszamy do samodzielnej gry z tekstem, powtórzenia znajomości tekstów kultury przy pomocy kartek literatury w obrazkach stworzonych przez licealistów z Czwórki.
Może takie wizualizacje pomogą Wam lepiej zrozumieć sensy ukryte w słowach.
Alicja Badowska i Beata Kulik
50–430 Wrocław
ul. Stacha Świstackiego 12–14